Mit együnk öklözés előtt?

Először is érdemes kiemelni, hogy minden ember szervezete egyedi és így az emésztése is eltérő, ebből adódóan nincs egy általános recept, ami mindenkinél működik. Emiatt inkább csak általános „irányelveket” szeretnék veletek megosztani azzal kapcsolatban, hogy miként érdemes táplálkozni öklözés vagy egy kiadós dildózás előtt / közben. A „Hogyan mosd ki magad anális szex előtt” c. posztban olvashattad, a kimosás technikája is attól függ, milyen hosszasan akarsz játszani, a táplálkozási „szokások” inkább a hosszabb menetekre vonatkoznak, amikor akár 6-8 órán keresztül használják a feneked.

Mint ahogy fent írtam, mivel mindenkinek eltérő a szervezete és az emésztése, így érdemes kiismerni a saját emésztésed, mely a jövőben megkönnyíthető a fisting előtti felkészülést. Erre egyik módszer lehet, ha pl. feljegyezzük melyik nap mikor és mit ettünk, és hogy az adott ételre miként reagált a szervezetünk, az emésztésünk, és azt is, mennyire volt utána könnyű kimosni magad. Így viszonylag gyorsan ki tudod kísérletezni, mit érdemes fogyasztanod, ami megkönnyíti a felkészülést a játékra.

Több cikket is elolvastam a témában, és bizony az egyes vélemények ellentmondanak egymásnak, ami szintén azt erősíti, hogy nehéz általános tanácsokat írni ebben a kérdésben.

Ételek, amelyeket érdemes elkerülni:

  • Zsíros, és sült éltelek: nehezen emészthető ételek, melyek megterhelik a szervezetet, ezáltal kellemetlen érzést idézhet elő, valamint puffadást és kellemetlen gázokat okozhatnak.
  • Brokkoli: egészséges, de a magas keményítő tartalma miatt gázosodást é puffadást okozhat.
  • Kenyér: a fehérkenyeret és a gabonákat általában jobb kerülni, mert teltségérzetet okoz.
  • Tejtermékek: a magas zsírtartalmú tejtermékek (sajt, tej) nehezebben emészthetők, és puffadást, gázképződést okozhatnak, főleg ha enyhe laktózérzékenységed van.

Ételek, amelyeket érdemes fogyasztani:

  • Saláták: az egészséges emésztéshez, és megfelelő székletürítéshez sok rostot kell fogyasztani. A megfelelő rostbevitel megkönnyíti és felgyorsítja a kimosást, ugyanis szilárdabb székletet eredményez.
  • Fehérje: megfelelő energiabevitelt biztosít a hosszas játszadozáshoz.
  • Rostok: olyan szénhidrátok, melyek nem adnak energiát, nem emészthetőek, de elősegítik a gyomor működését, jóllakottság érzést biztosítanak és nem hizlal. (Pl. a banán, áfonya, zabliszt mind olyan, ami hosszú ideig jóllakottság érzést biztosítanak, és gyorsítják az emésztést). A rostoknak két fajtája van, a vízben oldódó rostok (gyümölcsök, bogyós gyümölcsök, zöldségek) és a vízben nem oldódó rostok (teljes kiőrlésű gabonákban található). A zablisztben és az árpában mindkét rost megtalálható.
  • Víz: a hidratálás elengedhetetlen a játszadozás közben ugyan úgy, mint máskor.

A rostok jótékony hatása miatt érdemes rendszeresen rostkiegészítőt fogyasztani, pl. útifű maghéj (Psyllium). Egy ideje megjelent a külföldi piacon a Pure for Men nevű étrendkiegészítő, ami egy rostban gazdag magkeverék örlemény (útifű maghéj, chia mag, lenmag, aloe vera) mely kapszula, illetve por formában érhető el.  Fontos, hogy ezek nedvességet vonnak el a szervezetből, ezért ajánlott a gyakori folyadék utánpótlás.

Vannak, akik a koplalásra esküsznek, és a játék előtti napon nem fogyasztanak semmilyen szilárd ételt, csak folyadékot isznak. Mivel nem vagyunk egyformák, nem mindenki viseli jól a koplalást, ami a hangulatára is kihatással lehet, így ezt csak annak ajánlom, aki tudja, hogy jól viseli az éhezést. Könnyen el tudom képzelni, hogy valaki az éhség miatt nem tud ráhangolódni a játékra, és az ellazulásra.

Ha nehezen viseled a koplalást, akkor is a fisting előtt 4-6 órával érdemes minimális mennyiségű szilárd ételt fogyasztani, de a legjobb, ha nem eszel semmi szilárdat. Ez talán akkor a legkönnyebben kivitelezhető, ha reggel tudod elkezdeni a játékot, hiszen éjszaka, alvás közben eltelik bőven ennyi idő. Ha pl. tudod, hogy este használni fogják a feneked, érdemes aznap szénhidrátot enni, mint a krumpli vagy a tészta, és sok folyadékot fogyasztani.

Játék közben az éhségérzet csökkentésében és a hidratálásban segíthet pl. a cukor vagy keksz, az energia ital, a kávé vagy a tea (fekete vagy zöld). Utóbbi három koffeint is tartalmaz, mely segít, hogy játék közben is friss legyél.

Mivel ezek általános és nem szakorvosi tanácsok, mindenki vegye figyelembe, ha bármilyen egészségügyi panasza, vagy betegsége van és kérje ki szakember tanácsát

Neked milyen bevált praktikád van? Szólj hozzá, vagy írd meg a fórumban.

https://mylittlefistingblog.com/fisting-vs-life/
http://www.tccd.me/uncategorized/phils-guide-to-a-successful-fisting-diet/
https://jjmalibu.com/blogs/look-blog/the-bottom-diet-for-anal-sex

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .